www.vera-aus.reismee.nl

Fun week - Ending in rematch..

Hoi allemaal!

Dit keer geen lange intro, hahah:-)

Zaterdag 29 oktober
Vandaag een rustig dagje gehad. Ben lekker thuisgebleven omdat ik geen plannen had dus ik heb hier geholpen waar nodig.

Zondag 30 oktober
Vandaag was een drukke dag omdat we thuis een barbecue hadden voor familie en vrienden. Het was leuk maar ik voelde me een beetje verloren omdat een au pair die ik had uitgenodigd op het laatste moment afzegde en ik verder niemand kende. Wat heel eng was, was dat Huddy op een gegeven moment bijna in een chippie stikte. Hij liep blauw aan waarna Rhiannon en haar moeder het eruit probeerden te slaan. Hij begon gelukkig al snel weer te huilen en even later moest ie spugen. Zo eng! Mocht het nog eens gebeuren als ik alleen ben, heb ik instructies gekregen over wat ik dan moet doen. Het heeft behoorlijk indruk gemaakt op me, maar hij heeft er gelukkig niets aan overgehouden. Snel daarna was het afgelopen en ging iedereen weer naar huis. Na het opruimen heb ik nog even tv gekeken en snel daarna ben ik naar bed gegaan.

Maandag 1 november
Vandaag was het dan eindelijk zover, de Melbourne Cup! Ik was al vroeg mn bed uit omdat ik me klaar moest maken. Eenmaal aangekomen was het echt super druk, heb nog nooit zoveel mensen op 1 plek gezien! Ik was er met Fosi, super gezellig. Er werd veel gezopen en sommige vrouwen zagen er geweldig uit, helemaal in stijl. Van sommigen kon je gewoon zien dat het elite was, hahaha. Na lang wachten en 2 races tussendoor, was het dan eindelijk 15.00 uur en begon de race! Wat een machtig gevoel om die paarden voorbij te zien denderen en de grond te voelen bewegen! Machtig mooi! Heb zelf maar een beetje meegeschreeuwd ook, hahaha:-) Ik heb het vooral op mn telefoon gefilmd omdat ik net te klein was om het scherm goed te zien. Zo heb ik het later nog eens na kunnen kijken, woehahaha:-) Al met al was het machtig mooi om een keer meegemaakt te hebben!
Snel daarna besloten we om naar huis te gaan, ik ging dood van de pijn in mn voeten, maar het was het zo waard! Een dag op mijn hakken is toch best vermoeiend geweest maar ik had het voor geen goud willen missen. Een geweldige dag die ik niet snel zal vergeten!

Donderdag 3 november
Vandaag was een lastige dag. Iedereen is een beetje ziek, zwak en misselijk dus ik ben voornamelijk binnen bezig geweest met de kids. Ik besloot ’s avonds in gesprek te gaan met Rhiannon, over dat ik twijfel of dit wel gaat lukken. Gelukkig zag zij de problemen nog niet zo erg dus na een goed gesprek ging ik iets geruster naar bed.

Vrijdag 4 november
Ik had vandaag een meeting met Smartaupairs, in de stad. Ik moest er al vroeg zijn, en toen de andere Dutchies en ik elkaar gevonden hadden gingen we samen op weg. De meeting was niet echt bijzonder, een beetje zoals de workshop in Nederland. Ik heb daarna even met Rachel zitten praten over het gesprek van gisteren met Rhiannon. Zij raadde me aan het nog 2 weken te geven en dan verder te kijken.
Toen ik ’s avonds met Rhiannon en Michael tv zat te kijken, heb ik gezegd waar ik het over had gehad met Rachel en dat ik eigenlijk toch liever in rematch wilde gaan. Gelukkig waren zij het hiermee eens. Ondanks dat het een enorm lastige keus was, ben ik blij dat ik hem gemaakt heb. Dit betekent dat ik de komende 2 weken de tijd krijg om een nieuw gezin te vinden en dan hopelijk alsnog 6 maanden daar te kunnen blijven. Waar ik terecht kom weet ik nog niet dus dat blijft nog even spannend.

Tot de volgende blog!

Liefs,
Vera

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active