www.vera-aus.reismee.nl

Laatste dagen voor vertrek!

Travel is the only thing you buy, that makes you richer


Hoi allemaal!

Nou, dat was me een heftige weekje zeg! Van het opzeggen van mijn werk tot het regelen van mijn visum en vliegticket! Ik hou het dit keer iets korter omdat ik merk dat ik erg moe ben en teveel zin heb in mijn reis om er te diep op in te gaan!

Op 13 september heb ik officieel mijn contract getekend en mijn visum aangevraagd. Een halfuur na aanvraag kreeg ik een mail: ‘your visa has been granted’. YAAY! Nu mag ik officieel Australië in! Daarna heb ik met hulp van papa, meteen mijn vliegticket geboekt. Ik zal 2 dagen eerder vertrekken dan gedacht, dus ik heb nog 3 dagen te gaan! Ik heb op 1 dag de 3 belangrijkste dingen geregeld! *High Five*

Mijn vliegschema ziet er als volgt uit: Ik vlieg aankomende zaterdagavond met KLM om 20:55 uur van Amsterdam naar Singapore, waar ik zondagmiddag om 15:30 uur lokale tijd zal aankomen. Vervolgens moet ik me hier 5 uur en 25 minuten gaan vermaken tot mijn volgende vlucht met Jetstar, die zal vertrekken om 21:00 uur die avond. Ik heb dan nog ongeveer 7.5 uur te gaan tot ik voet op Australische bodem zet op maandagochtend om 06.20 ’s ochtends! Hopelijk (en daar ga ik wel vanuit) kan ik lekker veel slapen op deze vluchten.

Verder was het afgelopen vrijdag mijn laatste werkdag, een vreemd gevoel… Daarna moest ik nog een reisverzekering regelen, mijn eigen verzekering stopzetten en het belangrijkste: mijn koffer gaan inpakken. De cadeautjes voor mijn hostkids had ik al snel binnen dus die gaan mee!
Mijn verzekering opzeggen bij de SVB ging redelijk makkelijk, was geregeld in een poep en een scheet. Ik moet alleen nog wachten op bericht want dit kan wel 6 tot 8 weken gaan duren.

Afgelopen zaterdag hebben mijn ouders met mijn host Family geskyped. Zo konden ze zien hoe het gezin is en hun vragen ook stellen. Gelukkig klikte het van beide kanten en snappen mijn ouders waarom ik zo enthousiast ben!

Het blijft raar om te bedenken dat ik heel binnenkort al vertrek en hier alles achter me laat, maar tegelijkertijd voelt het ook héél goed. Ik ben er aan toe om mijn nieuwe leventje op te gaan starten! Ik heb her en der ook al contact met au pairs die er nu zitten of die binnenkort ook naar Australië gaan, wat de voorpret alleen maar groter maakt.J

Ik heb nog 1 ding te zeggen, en dat is: I’M SO EXCITED! AND I JUST CAN’T HIDE IT!!

Dikke knuffel en ik spreek jullie in Australië weer!

-xxx- Vera

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active