www.vera-aus.reismee.nl

Geduld...

Lieve mensen,

Weer even een korte update, want ik krijg veel vragen met hoe het ervoor staat:)

Het begon op 29 april, want toen kreeg ik de volgende mededeling:

Beste Vera,

Gefeliciteerd!Travel Active heeft je geaccepteerd voor het Au Pair programma. Over een tijdje vertrek jij naar Amerika voor een avontuurlijke en onvergetelijke ervaring!

Ik was zooo blij! Ik dacht dat het wel even zou duren tot ik on-view zou worden gezet, maar niets was minder waar. De volgende dag, zaterdag kreeg ik al een melding dat een gezin uit New York mijn profiel exclusief aan het bekijken was. Het was een gezin met vader, moeder en 3 jongens van 10, 8 en 5. We spraken voor zondagmiddag (ochtend voor hun) af om te skypen.
Het gesprek ging goed, ik kon gewoon Nederlands praten. Helaas kwam ik er tijdens het gesprek achter dat de klik er niet was, dus ik heb ze vrij snel daarna een mail gestuurd dat ik niet verder zou gaan met hun. Daarna was het dus weer wachten op een ander gezin.

Ik kreeg vervolgens maandag weer een match, maar ook dit ging vanwege verschillende dingen niet werken. Ik heb met dit gezin dan ook niet geskyped.

Toen was het wachten en kreeg ik dinsdag weer een match door! Dit keer was het een gezin uit Atlanta, Georgia met 4 kinderen in de leeftijd van 0 tot 8. Helaas kreeg ik na het 2eskypegesprek een mail dat ze nog niet klaar was om te beslissen, dus werd ik weer terug off-view gezet.

Daarna had ik weer een match met een gezin uit Philadelphia, maar deze reageerden niet op mn berichten, daarna nog een gezin maar toen werd ik zo snel teruggezet dat ik geen kans had om te kijken. Helaas dus nog geen match, maar hopelijk komt het wel goed!

Gelukkig ben ik een half mei aangenomen bij een bedrijf hier in de buurt, dus ik heb de afgelopen weken wel weer lekker kunnen werken! Zo gaat de tijd wat sneller en hoef ik niet telkens mijn mail te stalken:-)

Hopelijk heb ik de volgende blog beter nieuws, of nog beter: een gezin gevonden!
We gaan het zien.

Dikke knuffel,

Vera

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active